Sider

lørdag 12. august 2017

Barnesokker

Det har blitt produsert et par til med barnesokker. Dette sokkeparet ble det lagt opp bare fordi jeg ville strikke med dette garnet i disse fargene. Mulig det er ei ny sokkestrikkedille på gang nå. Hvis det er det kunne det vært lurt om jeg tok ei runde i de sokkeparene jeg skal ha med på julemarked i år for å se om det var noen farger som ikke var representert der. Skulle det være en farge som var fraværende på barnesokker eller andre sokker, så er jeg ganske sikker på at den er i garnlageret mitt. Det lageret har en ganske stor andel av sokkegarn i seg. Kjenner det kribler i fingrene etter å legge opp til flere sokkepar. Lurer litt på hva neste sokkepar blir. Dette sokkeparet har jeg strikket med garntypen DROPS Fabel på pinne 2,5.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...