Sider

torsdag 8. september 2016

Sokker

For ikke lenge siden var jeg innom garnbutikken for å kjøpe garn til et prosjekt. Kom ikke som ei bombe at et nøste med flerfarget sokkegarn ble med hjem. Likte fargene på sokkegarnet så godt at de ble lagt opp til med en gang. Dette er litt tykkere garn enn jeg vanligvis bruker å strikke sokker med, så jeg hadde glemt hvor fort det går når man strikker sokker på tykkere pinner. Mulig jeg snart må gå løs på litt det litt tykkere sokkegarnet i lageret mitt. Det slo meg nå at hver gang jeg har strikket med litt tykkere garn de siste årene har jeg blitt overasket over hvor fort det går. Håper å huske på det videre denne gangen siden det av og til er kjekt med et sokkestrikkeprosjekt som går fortere enn vanlig. Sokkene er strikket i Garntypen Aurora i fra Viking garn. Jeg har brukt strikkepinne nummer 3,5 på dette sokkeparet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...