Sider

torsdag 31. desember 2015

Strikkeåret 2015





I år som tidligere år vil jeg på årets siste dag ta et tilbakeblikk på strikkeåret som ligger bak oss. Jeg har i løpet av året laget en liten bildecollage etter hver måned. Noen måneder har flere ferdigstilte prosjekter enn andre. Til sammen har det blitt 105 ferdigstillte prosjekter i 2015.
 
Januar

Februar

Mars

April

Mai

Juni

Juli

August

September

Oktober

November

Desember

Jeg har også pleid å ta vare på de garnbanderolene som sitter på de nøstene jeg strikker opp. Jeg bruker det som en sparebøsse. I år gå denne sparebøssa meg 805 kroner. Det er en artig måte å spare litt på, og så vises det litt av hvor mye garn jeg bruker.
 
 
Jeg satte meg 3 hovedmål for strikkingen i 2015. Her kommer litt status på måloppnåelsen.
 
Strikke opp 7 kilo garn.
Dette målet klarte jeg ikke. Jeg ferdigstilte prosjekter med til sammen 4822 gram. Dette tilsvarer ca. 96,5 nøster på 50 gram. I tillegg til dette har jeg strikket på en del andre prosjekter, men det vil ikke komme i regnestykket før de aktuelle prosjektene er ferdigstrikket.
 
Strikke opp over 15000 meter med garn.
Dette målet klarte jeg heller ikke. Det ble strikket opp 13727 meter med garn.
 
Ha færre påbegynte prosjekter når året er ferdig enn når det startet.
Dette målet har jeg klart. Jeg har 21 færre påbegynte prosjekter nå enn jeg hadde da året startet. Gøy at jeg klarte et av målene mine.
 
 
Jeg vil også ha noen strikkemål for 2016.
  1. Strikke opp 9 kilo garn. (Klarer jeg dette får jeg 500 kroner av Ole til garnkjøp.)
  2. Strikke opp over 15000 meter med garn.
  3. Ha færre påbegynte prosjekter når året er ferdig enn når det starter.
  4. Ha mindre garnlager når året er ferdig enn når det starter.
 
 
Jeg vil til slutt ønske alle som leser dette
RIKTIG GODT NYTT ÅR.

4 kommentarer:

  1. Så flott kavalkade! Imponerende så mye fint du har laget i 2015!
    Ønsker deg et godt nytt år 2016!

    SvarSlett
  2. Gøy å se alt samlet, fin årsproduksjon. :)

    Takker for følget i 2015, og håper 2016 også blir et godt år.

    SvarSlett
  3. Du har strikket veldig mange plagg, så jeg ble overrasket over at du ikke nådde kilomålet ditt. Men det er mange lette småplagg, og de går det ofte lite garn i. Godt nyttår til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Jeg synes du har vært flink selv om du ikke nådde alle målene dine ifjor, du har laget mye fint og jeg ønsker deg lykke til med å nå målene i 2016! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...