Sider

onsdag 18. desember 2013

52 pair plunge VII, # 25

Jeg har endelig fått gjort ferdig et sokkepar. Har blitt litt mindre strikking i det siste siden jeg holder på å gjøre ferdig et litt større broderingsprosjekt. Siden jeg for en liten stund siden gjorde ferdig en god del sokkepar på rappen så er jeg fremdeles i rute med plungen. Det liker jeg. Dette sokkeparet er strikket etter mønsteret "vakre Noah" som er å finne i Bitta Mikkelborg sin bok " Sokker. Strikking hele året". Det blir garantert ikke det siste sokkeparet i fra denne boka. Er egentlig ganske sikker på at det blir flere sokker i fra dette mønsteret også. Jeg har også funnet ut at neste gang skal jeg flette en gang til før jeg begynner på tåfellingen. Tror det hadde blitt finere med en flette der, da hadde ikke tåa sett så lang ut som den gjør på dette bildet. Sokkene er strikket i garntypen Sisu i fra Sandnesgarn på pinne 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...