Sider

lørdag 9. november 2013

52 pair plunge VII, # 22, 23 og 25

Jeg har strikket ferdig flere sokkepar i størrelsen nyfødt. Jeg liker så godt å strikke slike sokkepar siden de blir så fort ferdig. Med disse sokkeparene nærmer jeg meg halvveis i den pågående plungen. Det vil si at jeg ligger noen uker foran skjema, men det er bare en fordel synes jeg. Da slipper jeg å stresse hvis det er en liten periode at jeg ikke ferdigstiller noen sokkepar. En annen fordel med det er at jeg muligens blir ferdig fortere enn jeg har planlagt, og da blir det enda mer fristende å delta på en runde til. Par nummer 22 er strikket med Silja strømpegarn på pinne nummer 3. Paret i midten er strikket med Senjagarn på pinne nummer 3, og er par nummer 23. Par nummer 24 er det lyseblå. Det er strikket med Gjestal babyull på pinne nummer 2,5. Alle disse tre parene havnet på pinnene etter et dykk i restekassen min. Jeg liker slike dykk, da havner det fort noen småprosjekter på pinnene selv om jeg har en god del på pinnene i fra før.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...