Sider

onsdag 2. oktober 2013

52 pair plunge VII, # 14

Jeg er ferdig med et sokkepar som har ligget en stund før jeg har klart å gjøre det ferdig. Sokkeparet ble påbegynt i 2011 under det største MS anfallet jeg har hatt. Jeg hadde en hånd som ikke fungerte noe særlig, og var vanskelig å strikke med. Det førte til at det ikke fristet å strikke videre på sokkeparet når anfallet var over selv om mønsteret på sokkene er kjempefint. Jeg har lenge tenkt at jeg må få gjort dem ferdig, og nå klarte jeg endelig å få gjort det. Helt herlig egentlig. Det var godt å få gjort dem ferdig, og det gjør heller ikke noe at de passer perfekt på føttene mine. Jeg synes mønsteret kom fint frem i det lyseblå garnet (men ser også at de røde sokkene mine ikke passer sammen med de strikkede sokkene). Det er godt mulig at det blir strikket flere sokker etter dette mønsteret senere. Sokkene er strikket med Garntypen Arwetta i fra Filcolana på pinne nummer 2,5.   

1 kommentar:

  1. Gratulerer med ferdige sokker! De ble virkerlig flotte :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...