Sider

fredag 12. oktober 2012

52 pair plunge VI, # 19

Da er jeg ferdig med mitt 19 sokkepar i denne plungen. Det som er litt ekstra gøy under denne plungen er at jeg siden OL har ligget noen uker foran skjema, og det er den første plungen jeg gjør det i så tidlig ut i den. Hvis jeg ikke har sett feil på kalenderen så ligger jeg ca 4 uker foran skjema på ferdigstillelse av sokkene. Det er morsomt det. I den forrige plungen på denne tiden så lå jeg fire eller seks uker etter skjema. Da lå jeg bak skjema helt til vi var to uker på Lanzarote i februar/mars i år. Der ble det produsert 16 små sokkepar til Amandaprosjektet. Denne gangen skal jeg prøve å holde meg godt foran skjema og heller bli litt tidligere ferdig. Da slipper jeg unna panikkstrikking for å bli ferdig med alle parene. Men kjenner jeg meg selv rett så blir det nok bare for å lade godt opp til neste plunge. Jeg er fullstendig hekta på å strikke sokker. Dette sokkeparet er strikket med Sandnes fantasy sokkegarn på pinne nummer 2,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...