Sider

søndag 5. desember 2010

Adventsgave nummer 2


I dag var det tid for å åpne adventsgave nummer to i den hemmelig venn runden jeg er med i på forumet Uformelt. Denne gangen fikk jeg 2 nøster Arwetta, som er et nytt garnmerke for meg, en ringperm til å oppbevare strikkemønstrene mine standsmessig og oppskriften på noen sokker som heter Spring Pools. Det ser ut til at SuperHanne, som er min hemmelige venn, har lest ønskelisten min grundig. Det er så morsomt å være med på slike hemmelig venn runder inne på uformelt fordi alle som deltar gjør sitt beste for at mottakeren skal bli fornøyd. Jeg gleder meg til neste søndag og den 3 pakken i adventsrunden. Den ligger på en krakk i stua og roper på meg allerede.

1 kommentar:

  1. :) Så spennende da :D Det var virkelig flotte gaver du hadde fått :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...