Sider

mandag 6. januar 2014

Dukketeppe

For å få brukt opp en god del garnrester og noe garn jeg ikke er noe særlig glad i har jeg strikket et restegarnsteppe. Jeg har ikke vært nøye på hvor garnene skiftet, jeg har bare knyttet sammen garnendene så har de kommet etter tur. Teppet blir lagt i den kassen der jeg har en Baby Born dukke som jeg innimellom bruker til å ta bilder av babytøy på. Kan være kjekt å ha et teppe til den i tilfelle vi har besøk av noen som leke med den. Har også et par klessett som mamma har laget. Teppet har jeg strikket på pinne nummer 3,5. Garnsortene jeg har brukt heter Austermann fancy sox, Sterk, Ragg Soft, Smart, Thea, orkide og så er det en garnsort som jeg ikke vet navnet på. Har også brukt opp litt av mammas smårester i dette teppet. Jeg ble kvitt en god del med smånøster og garn som jeg ikke er så glad i å strikke med ved å lage dette teppet. Teppet ble ferdig første januar, jeg er bare treig til å få blogget det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...