Sider

mandag 28. januar 2013

Babyteppe

Jeg kan ikke bare strikke sokker selv om det er fristende, så innimellom strikkes det på noe annet også. Denne gangen er det et babyteppe som er ferdigprodusert, har så smått dilla på disse teppene her. De er så enkle å strikke at det er utmerket skravle og tv strikk. Jeg har et lite mål om å ferdigstille en del av de påbegynte prosjektene mine før jeg starter på noe nytt. foreløpig har jeg klart å ferdigstille 3 prosjekter siden siste opplegging. Jeg lurer på hvor mange jeg klarer før neste oppleggingsbølge tar meg. Det er en del garn i huset her som roper på meg og gjerne vil på noen strikkepinner. Mønsteret har jeg funnet i boka "Myk start" av May B. Langhelle ogselve mønsteret heter "Verdens enkleste teppe". Fargene på dette teppet synes jeg ble fine, men jeg har en mistanke om at de fleste slike teppene jeg lager vil bli strikket i ensfarget garn. Kanskje med fargestriper. Jeg kan garantere at det blir strikket flere av disse teppene hos meg. Det er allerede to tepper til på pinnene i forskjellige farger. Babyteppet har jeg strikket med Trysil Babygarn på pinne nummer 2,5.

4 kommentarer:

  1. Er det bare for hobby eller er det noe på gang?

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig besøk i bloggen min!

    Ha en od helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...