Sider

lørdag 10. november 2012

Pulsvarmere

Mens Skal vi danse var på skjermen gjorde jeg ferdig noen pulsvarmere som jeg skal sende avgårde til kusina mi. Disse pulsvarmerne er raske å strikke, morsomme er de og. Jeg har strikket de en god del lengre enn oppskriften sier, men regner ikke med at det gjør noe. Mønsteret jeg har brukt heter Moms cabled mitt's (ravelrylink). Mønsteret på pulsvarmerne kommer bedre frem om du klikker på bildet så det kommer større opp. Jeg har strikket dette mønsteret en gang før, og jeg ser ikke bort i fra at det blir flere pulsvarmere produsert etter dette mønsteret. Det er gøy med strikkeprosjekter som går fort. Jeg har strikket disse pulsvarmerne med dobbel tråd i gasrntypen DROPS baby merino på pinne nummer 3,5.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...