Sider

fredag 13. august 2010

52 pair plunge, #7


Jeg har fått en forespørsel om jeg kan være med på å strikke noen sokker, luer, votter eller tepper til noen små babyer som er på sykehuset på en nyfødt / barneintensiv avdeling. Siden jeg ikke er noe god med votter, og helt nybegynner på luer så fant jeg ut at sokker er en kjekk sak å bidra med. De går jo også inn i den plungen jeg er med på, så det passet greit. Jeg har planer om litt flere sokkepar til samme saken, men de kommer etterhvert. Sokkene er strikket med garntypen Baby merino på pinne nummer 2,5. Kan også nevne at sokkene er strikket i prematur størrelse, så de er ganske små.

5 kommentarer:

  1. Hei Laila!

    Jeg har oppskrift paa noen super-enkle votter om du er intr?

    Hvis de trenger flere til aa strikke til barne/intensiv avd er jeg mer enn gjerne villig til aa hjelpe... Eller jeg kan strikke votter og sende til deg, og du kan gi de videre?? Hva str er det evt snakk om?

    Let me know...

    -Trine-

    SvarSlett
  2. email trine.j.agnew@gmail.com

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...