Sider

søndag 11. mai 2014

Babyteppe

Jeg har strikket et teppe med forskjellige rester. Teppet er ikke så veldig stort, men det er stort nok til å komme innforbi ønskene sykehuset her i byen ønsker seg til de små knøttene som har fått en vanskelig start på livet. Jeg har brukt mønsteret "Verdens enkleste teppe" i boka "Myk start" som May B. Langhelle har skrevet. Når teppet har fått seg en svømmetur i vaskemaskinen blir det plassert i oppsamlingsposen som skal leveres til Amandaprosjektet. Jeg har brukt pinne numer 2,5 på dette teppet.  

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentar på bloggen min. Det er kjekt å oppdaga nye bloggar. Ser du lagar mykje fint. Har lagt meg til som følgar, så eg kjem nok tilbake. Ha ei fin veke :)

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt å få brukt opp rester - det ble et fint teppe!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...